Tuesday, April 12, 2011

Pengalaman di Kursus Fasilitator (Introduction)

Asalamualaikum...
*yawn~
Ooops i'm sorry...
Cek ni btoi2 dh menghantuk... Ooops mengantuk... ( Klau dh mengantuk tu tido jelah... -.-')
Ni cek nak habaq mai kat hangpa semua nih...
Tentang kem fasilitator sepertimana yang telah saya nyatakan dalam post saya yg lps...
Alhamdulillah kursus tersebut telah berjalan dgn lancar... x ada apa2 masalah yang mengganggu perjalanan kursus tersebut...

Kursus itu dilaksanakan di Hotel Primula, Terengganu...
Kami dapat tau yg hotel tu bru lps upgrade... And 4 ur information mmg still under construction... Bru siap 95%... Kami adalah sekumpulan pelajar yg pertama menjalankan kursus di sana... Pada mulanya, cg nk buat kat tempat laen... Tp memandangkan kami ini semua bakal fasilitator, cg pon buat laa kat hotel tu.... Camna beres?

Seperti yg dijangkakan... Mmg ramai kengkawan yg saya dapat berkenalan... Diorg mmg baek punye... Huhu... Dari roomate hingga kawan dalam bas sumuanya sporting2 belaka... Jd senang laa hati saya... Ad jugak jumpak ngan kawan lama, Ezzati...( Mak ai! Sapa pulak dia nih?!)
Banyak perkara yang telah sy pelajari di sana... Contohnya, cara2 untuk menyampaikan maklumat dengan berkesan, cara2 untuk mengelakkan kegugupan dan mcm2 lagi...( Bercakapnya boleh ka tidak?)
Jadi sedikit dan mmg x banyak sy nk bagitau yg ringkas sahaja dalam post ni... Kerana sy pon nk tido jugak esok nk skolah... Dan mmg dkt kursus tu letih... Tp x pa... Nanti kalau ad masa sy sambung lagi... Kalau boleh dari A-Z saya cerita...

P/S: Kalau ad apa2 solan... jgn malu nk bertanya... Just leave a comment in the comment section below... And tgk laa cam mane... Selagi boleh dijawab... saya jawab... K geng? Sy nk pi berehat pula... Asalamualaikum...

TO BE CONTINUED... A LOT

No comments:

Post a Comment